Recenzija RECARO Celona in Sadena

Preberite si uporabniško izkušnjo hrvaške blogerke Strollerice, ki je vozička dodobro stestirala >

By: strollerica*

*Ines, mamica treh fantkov, ki je stestirala že več kot 200 otroških vozičkov.

 

OSEBNA IZKAZNICA

Blagovna znamka: RECARO
Model: Sadena
Tip: srednje velik voziček
Model: Celona
Tip: voziček standardne velikosti
Država izvora: Nemčija
Supermoči: sposobnost kombiniranja vseh komponent, ne glede na model

RECARO je ena tistih blagovnih znamk, ki jo poznate, tudi če ste samski, brez otrok. To je znamka z več kot 110-letnimi izkušnjami v avtomobilski industriji – RECARO od leta 1906 na prvo mesto postavlja varnost in udobje!

Do nedavnega so bili v otroškem svetu znani po visokokakovostnih avtomobilskih sedežih, z združitvijo z Artsana Group 2019 pa to nemško podjetje lansira na trg vrsto novih izdelkov – več o tem si lahko preberete v našem intervjuju. Z veliko mero treme sem pozdravila njuni dve novosti – Celono in Sadeno. Čeprav sta se vozička že vrnila nazaj k čudoviti ekipi Recaro Kids Slovenija in Hrvaška, sem si vzela čas, da uredim izkušnje, da bo ta recenzija čim bolj objektivna.

To je tudi hkrati moja prva dvojni recenzija, ker gre za 2 konstrukciji, vendar je vso dodatno opremo mogoče uporabiti na obeh – sedežni del, adapterje, mehko košaro in trdo košaro. Smo pripravljeni ..?

Kot vedno začnemo s tehničnimi detajli, za vse, ki želijo najprej preveriti mere in težo.

CELONA

ZA

  • Kakovostna kolesa, ki odlično prenašajo tresljaje
  • Izredno enostavna za uporabo, trdna, robustna
  • Prostoren, udoben sedežni del v obe smeri
  • Ročaj prilagojen vsem višinam
  • Zavzame minimalen prostor v prtljažniku.

PROTI

  • Cena ustreza kakovosti, vendar je nekoliko višja.

TEHNIČNI PODATKI

Teža

  • Voziček s sedežnim delom: 12,5 kg
  • Ogrodje: 8 kg

Nosilnost

  • Skupna nosilnost: 22 kg
  • Košara za stvari: 5 kg

Mere

  • Zložen: 57 x 30 x 65 (s sedežnim delom) / 57 x 28 x 64 (samo ogrodje)
  • Razstavljen: 57 x 79 x 93-110
  • Višina ročaja: 93 – 110 cm
  • Sprednja kolesa: 18 cm
  • Zadnja kolesa: 28 cm.

SADENA

ZA

  • Kot ustvarjena za urbano okolje
  • Enostavna za uporabo, lahka za manevriranje
  • Popoln sedežni del v skupni rabi s Celono
  • Odlična izbira za vse višine.

PROTI

  • Zložena s sedežnim delom ima podobne mere kot Celona.

TEHNIČNI PODATKI

Teža

  • Voziček s sedežnim delom: 11 kg
  • Ogrodje: 6,5 kg

Nosilnost

  • Skupna nosilnost: 22 kg
  • Košara za stvari: 5 kg

Mere

  • Zložen: 54 x 35 x 66 (s sedežnim delom) / 54 x 22 x 62 (samo ogrodje)
  • Razstavljen: 54 x 87 x 90-110 cm
  • Višina ročaja: 90 – 110 cm
  • Sprednja in zadnja kolesa: 18 cm.

Celona/Sadena – Košara za novorojenčka

  • Teža: 4,5 kg
  • Nosilnost: 9 kg
  • Zložena: 42 x 84 x 16,5 cm
  • Razstavljena: 42 x 84 (celotna dolžina) / 75 (notranje mere) x 63 (do vrha strehe) / 30 (globina).

Celona/Sadena – Mehka košara/gnezdece

  • Uporabnost: 0-6 mesecev

Celona/Sadena – Sedežni del

  • Teža: 4,5 kg
  • Nosilnost: do 22 kg / 4 leta
  • Ležeči sedež: 90 cm
  • Višina sedeža: naslonjalo 47 cm
  • Globina sedeža: 25 cm
  • Širina sedeža: 30 cm
  • Naslon za noge: 18 cm.

KONSTRUKCIJA

Celona in Sadena sta kot dve sestri, z minimalnimi estetskimi razlikami, a vožnja je precej drugačna. Mere, teža, velikost koles in način njunega zlaganja so točke, kjer se razlikujeta. Preberite več spodaj …

CELONA

8 kilogramov kakovostnega aluminija v minimalističnem izgledu, ki vsebuje 4 vrhunska kolesa, od tega dve sprednji z možnostjo vrtenja, in možnost fiksacije za zahtevnejši teren. Amortizacija je odlična in se nahaja na vseh 4 kolesih.

Je popolna izbira za vse višine staršev, zahvaljujoč teleskopsko nastavljivemu ročaju, ki ga lahko nastavimo od 93 do kar 110 cm!

Celonina zavora je dvojna – desna stran zavira, leva sprosti zavoro. Vse je izvedljivo z eno samo potezo, kar pomeni, da ni teoretične možnosti, da se popraskate po čevljih (bonus: poskusili smo z bosimi nogami).

Spodnja košara za stvari je odprta in zelo prostorna. Je zelo enostavno dostopna z vseh strani, kar močno olajša vsakdanje življenje. Čeprav je odprta, je na robovih dovolj visoka, da med vožnjo stvari ne bodo padale ven. Nosilnost je 5 kg, lahko pa naložimo vanjo tudi nekaj kg več (preizkušeno!).

Odpiranje vozička se izvede tako, da sprostite varnostni zatič, nato dvignete ročaj, ki v bistvu aktivira celotno konstrukcijo (dodatnih korakov ni!), ter dvignete sedež.
Zlaganje vozička je še lažje! Če je sedežni del nameščen, ga najprej spustite (vse gre z eno roko). Hkratno pritiskanje varnostnega in osrednjega gumba na ročaju ter močno spuščanje ročaja navzdol povzroči klik in mehanizem dalje naredi vse namesto vas.

Pa ne samo to – v zloženem stanju je eden najmanjših “full-size“ otroških vozičkov! (postopek je v tem videu)
Seveda je možno kolesa v enem zamahu sneti s konstrukcije in dodatno zmanjšati velikost zloženega vozička.

C

Celona tehta kot povprečen “full-size“ otroški voziček: skupaj s sedežnim delom tehta 12,5 kg, sama konstrukcija pa tehta 8 kg. Mogoče se sliši veliko, a ni. Na sami konstrukciji je tudi ročaj za nošenje, prekrit z enakim usnjem kot na ročaju, zato ni nevarnosti za žulje.

Skupaj z konstrukcijo prejmete tudi adapterje za avtosedež – lupinico, ki jih na primer večina drugih znamk ponuja kot samostojen dodatek.

SADENA

Ne vem natančno, kako pravzaprav opisati Sadeno, ona je vse, a hkrati ne spada v nobeno kategorijo, ki mi je poznana. Sadenina konstrukcija tehta le 6,5 kg, s širino le 54 cm, zaradi česar je idealna izbira za urbana območja. Vendar pa se s sedežnim delom spremeni v Pepelko: vse udobje tega sveta s skupno težo 11 kg. Njena kolesa so vse, samo ne stekleni čeveljci! V primeru, da potrebujete v prtljažniku še nekaj centimetrov prostora – kolesa je možno sneti s konstrukcije.

Štiri kolesa z amortizerji, med katerimi je mogoče sprednja dva fiksirati za nekoliko bolj neenakomeren teren, niso nič slabša od Celoninih, le da niso zasnovana za vse terene. Natančneje, Sadena je kot Celonina mala sestrica.

(prevod besedila na sliki: kolesa po več kot dvomesečni uporabi – kot nova!)

Zavora je dvojna – desna stran zavira, leva sprosti zavoro. Enako kot Celona, ​​le centimeter, dva bližje tlom, zaradi velikosti koles.
Sadena je popolna izbira za vse starše, glede na ročaj, ki omogoča 3 različne nagibe in ga lahko nastavite od 90 do kar 110 cm!

Spodnja košara za stvari je dostopna z vseh strani, tako kot pri Celoni, z razliko v širini, zaradi širine konstrukcije. To sploh ni negativno, saj še vedno ponuja dovolj prostora za skoraj vse, kar vam pade na pamet! Mi smo v njej prevažali celoten komplet za piknik in odejo ter komplet igračk za v peskovnik (5 kg mhmmm, Recaro, prosim, popravite to, ? testirali smo višjo nosilnost!).
Kar ločuje Sadeno od Celone, je zagotovo način sestavljanja in zlaganja. Sadena ima namreč “3D fold“: s hkratnim pritiskom na varnostni gumb in osrednji gumb na ročaju se vse premakne. Je zelo preprosto, enostavno in hitro – poglejte tukaj!

In ja, tudi ročaj za nošenje ima!
Po teži in dimenzijah je Sadena med dvema kategorijama – zložena s sedežnim delom se bolj uvršča k “full-size“ vozičkom, brez sedežnega dela pa je kot srednje veliki vozički. Nesporno je, da je izjemno kompaktna in lahka!
Skupaj z konstrukcijo prejmete tudi adapterje za avtosedež – lupinico, ki jih na primer večina drugih znamk ponuja kot samostojen dodatek.

In za konec sem pustila estetiko. Recaro je namreč “all about” varnost in udobje, vendar so z novimi modeli “razturali“ tudi z izgledom (osebno mnenje sicer, a so resnično zadeli moj okus ?) – športna eleganca!

Celona in Sadena imata lahko črno ali sivo ogrodje, odvisno od vaših želja. Obe različici imata odsevne elemente za večjo varnost v slabših pogojih (megla, tema …).
Košara za novorojenčka, mehka košara / gnezdece in sedežni del so uporabni na obeh konstrukcijah!

KOŠARA ZA NOVOROJENČKA

Ta udobna oaza za naše najmlajše tehta le 4,5 kg in jo je možno tudi zložiti, če je potrebno! Notranjost je popolnoma obložena z zračnim materialom, ter vzmetnico velikosti 75×30. Z zgornje strani je pokrivalo za nogice na zadrgo, idealno za hladnejše dni. Dodatni vizir na pokrivalu je magnetni.

Streha je narejena iz dveh velikih panelov in dodatnega vizirja za sončne dni. Prvi panel ima prezračevalno mrežo, ki preprečuje pregrevanje otroka v vročih poletnih dneh. Na mestu, kjer pride dojenčkova glava, je še ena prezračevalna odprtina, ki ima magnetne zaponke, da otroka ne zbudi. Streha se spusti s hkratnim pritiskom na siva gumba ob strani in se dvigne z eno roko.

Ročaj za nošenje košare je na vrhu strehe – to vemo, koliko nam to olajša delo, kajne?

Celoten video si oglejte tu >>

MEHKA KOŠARA – GNEZDECE

Niste ljubitelj velikih košar za dojenčka? Ali živite v hribovitih predelih? Ali pa preprosto nimate dovolj prostora v prtljažniku ..?

RECARO v tak namen ponuja tudi mehko košaro, gnezdece za dojenčka. V tem videoposnetku lahko vidite, kako se namesti na sedežni del – dovolj je le nekaj potez, da imate ravno podlago za novorojenčka. Velikost zajema celoten sedežni del, tako da je najmanj 75 cm uporabne dolžine.

Zelo pomembno je poudariti, da je voziček popolnoma zložljiv v enem kosu tudi skupaj z gnezdecem, nameščenim na sedežnem delu!

Ne gre le kos blaga, gnezdece ima namreč tudi svojo vzmetnico, dovolj mehko in zračno, hkrati pa dovolj trdno za zdrav start.

Namenjeno je dojenčkom do 6. meseca starosti, a tudi po tej dobi ga je mogoče uporabljati dalje. Nepremočljivo prevleko za noge je namreč možno samostojno uporabiti na vozičku, kot dodatno zaščito pred vetrom ali pozimi namesto zimske vreče (previdno: ni zamenjava za zimsko vrečo, za zimske dni je potrebna še lahkotnejša odejica ali pajac). Na notranji strani pri nogah ima plastificiran del, tako da se čim manj umaže.

Še en plus: vrečo za noge lahko podaljšate, tako da jo resnično lahko koristite do konca uporabe vozička.

Na voljo je v enakih barvah kot voziček, vzamete pa lahko seveda tudi povsem drugo barvo – odvisno od okusa.

SEDEŽNI DEL

Pravijo, da smetana pride na koncu, ampak ta sedežni del je poleg smetane tudi češnjica na vrhu torte!
Celona in Sadena si delček tega popolnega sedeža delita brez kančka ljubosumja – obema je skupno, da je vrhunski. In to zdaj pišem brez pretiravanja! Ne, veste kaj, ni vrhunski. Revolucionaren je!

To je prvi “full-size“ sedežni del, ki ponuja VSE, kar si lahko zamislite, v idealnih parametrih in vse je nastavljivo z eno samo roko. Od prve do zadnje funkcije. In svizec je vse skupaj zapakiral v popolno udobje.

Grem po vrsti …
Sedež v nasprotju z veliko večino ni “gol”. Pod tkanino je plast pene, ki zagotavlja dodatno udobje in se prilagaja otroku. Tkanina je delno izdelana iz mrežastega materiala, tako da je kroženje zraka čim boljše. Tudi zadnji del sedežnega dela ima zračnike.

Sedežni del nudi raven ležeč položaj, pol ležeč in pokončen sedeči položaj, jasno – v obeh smereh vožnje. Če želite spremeniti smer vožnje: pritisnite “memory“ gumba na strani, pritisnite enega za drugim in z isto roko dvignite sedež, zavrtite in ga namestite nazaj na ogrodje.

Sistem varnostnih pasov je pohvale vreden! 5 točk + magnetna zaponka s sistemom HERO: dodatna blazinica za glavo in ramenski blazinici so v enem kosu – brez ovijanja, vedno se vrnejo v prvotni položaj, kar olajša vaš dostop do otroka.

In ne, ne boste več ur razmišljali o tem, kako dvigniti ramenska pasova, ko bo vaš otrok zrasel v višino! Na zadnji strani je mehanizem – nastavite pasove kjer koli med 18 in 35 cm (merjeno od zadnjice do ramen, pri čemer še vedno pridobiva višino, ko se pasovi raztegnejo, izmerila sem jih zategnjene brez otroka), s pomočjo enega klika!

Na istem mestu, kjer je ta mehanizem, imate tudi dodaten ločen žep, na primer za mobilni telefon.

Seveda tu je tudi vrtljiv varnostni lok – “bumper bar“. Odpre se na eni ali obeh straneh.

Streha je ogromna – krasita jo dva velika panela, en dodaten se skriva pod zadrgo, ter “pop-up“ vizir. Prvi panel ima tudi prezračevalno mrežico za vroče poletne dni. Odprtih delov ni, zato je tudi pozimi maksimalno uporabna.

Ko je popolnoma iztegnjena, v ležečem položaju sedežnega dela streha skoraj doseže varnostni lok.

Sedežni del je idealnih dimenzij, zato lahko akomodira otroka od 6 mesecev do 4 let – preizkusili smo ga tudi s triletnikom, zgodba tako “pije vodo“.

Za manjše otroke je nastavljiv naslon za noge v treh stopnjah, za večje pa služi tudi kot opora, ki je del ogrodja (naš triletnik je ravno dosegel najnižji del opore). Spet, tudi naslon za noge je nastavljiv s samo eno roko.

Vsi deli prevlek so pralni v pralnem stroju pri 30° C (seveda, brez močnega ožemanja ali mehčalca). Nisem poskušala vseh delov sneti dol le z eno roko ? morda gre celo tako!

Velik plus: originalna dežna prevleka je v paketu s sedežnim delom, tako da ste popolnoma opremljeni.

Barve, med katerimi lahko izbirate, so v dveh tkaninah: Select in Prime. Kot lahko uganite, je Prime nekoliko bolj kakovosten, svilnat na dotik, mehak in žameten, medtem ko je Select zračen in ima več mrežic za boljše kroženje zraka. Na testu je bila košara za novorojenčka v različici Prime, mehka košara in sedežni del pa v različici Select.

KAKŠNA JE VOŽNJA?

Na videz enaki, v rokah pa povsem različni! Celona in Sadena sta si poleg tega, da se razlikujeta po načinu sestavljanja, teži in dimenzijah, povsem različna si modela pri vožnji.

Celona je pravi terenec, ima čudovit “grip“, je trdno na tleh in zanesljiv partner v vseh situacijah. S Celono smo šli skozi, rečeno, “sito in rešeto“: od snega, do tistega izjemno gladkega škripajočega peska na parkiriščih. Pri vožnjo skozi vinograde sem prednja kolesa fiksirala, in voziček je premagal teren. Moram priznati, da mi je način zlaganja pri Celoni bil bolj všeč. Mogoče sem tega načina navajena že od našega iCandyja …

Za “full-size“ otroški voziček je Celona zelo kompaktna! In zlaganje v kosu s sedežnim delom, je, ne glede na to, v katero smer vožnje je obrnjen sedežni del, osvežujoče. Tako kot ročaj za nošenje, prekrit z usnjem, ki ni fiksen, ampak se zasuka v roki, tako da ni žuljev. To me je reševalo, ko sem voziček nosila v 3. nadstropje brez dvigala! Tudi zato niti nisem čutila teže samega vozička.

Začenjam razmišljati, da je pri drugih vozičkih bolj težava njihova okornost in premalo dobro zasnovana praktična rešitev za takšne situacije, kot pa teža vozička sama po sebi!

Sadena je lahkotnejša, plapolajoča mestna deklica, ki se bo občasno brez težav spopadla tudi z nekoliko bolj hrapavimi površinami. Sadena dobesedno drsi! Če sem iskrena, smo s Sadeno prešli vsa igrišča, zato lahko rečem, da ponuja več, kot pravijo. Jasno je, da v vožnji ni enak občutek. Sadeno smo izbrali za vse hitrostne sprehode, obisk trgovine, vožnjo s tramvajem – Sadena je izredno agilna in se v tesnih prostorih bolje obnaša.

(Video kako se Celona i Sadena obneseta v prometu je tu – klikni )

Ne sprašujte me, katero imam raje. Pravzaprav, veste katero? Tisto, ki ima tisti trenutek nameščen na ogrodje ta res genialni sedežni del.

Sedežni del ne le, da me je osvojil, mislim celo, da bi moral postati standard v svetu otroških vozičkov. Ima dobesedno vse, kar sem se do zdaj zamerila drugim. Zmogljivost, udobje za dojenčka, enostavnost uporabe, videz … in to, da ga lahko koristimo na obeh konstrukcijah! Enako udobno je za tako enoletnika kot triletnika.

Najmanj smo se družili s košaro za novorojenčka, saj smo že nekoliko večji, a smo jo preizkusili za en popoldanski spanec in je prešla test. Velik plus je, da jo je možno zložiti, da ne zavzame veliko prostora, ko jo dojenček prerast.

Gnezdece je čudovito in ga priporočam vsem, ki nimajo veliko prostora (ker se zloži v enem kosu!), ali pa živijo v pretežno gričevnatih predelih. Je maksimalno uporaben – do + 10°C nam je služil kot zaščita proti vetru, pri nižjih temperaturah pa smo vstavili vanj še lahko odejo.

Zaščita za noge je pri odprtju dodatnega panela prilegala tudi triletniku s skoraj 100 cm višine. Veliko olajšanje je, da je v notranjosti plastificirana, tako da je niti umazani čevlji ne bodo umazali.

Ko vse seštejem in odštejem, je bilo to testiranje prej privilegij kot usluga. Če sta vozička v vašem “badžetu“, imate moja najtoplejša iskrena priporočila!

DODATKI (kupijo se ločeno)

  • Torba za previjanje Recaro
  • Otroški avtosedeži Recaro (Avan, Salia Elite)
  • Zimska vreča
  • Senčnik
  • Držalo za stekleničko
  • Mrežica proti komarjem (za sedežni del ali za košaro za dojenčka)
  • Rokavice za starše

P.S. To nista prva vozička RECARO, ki sta bila rezenzirana – podrobnosti o RECARO Easylife Elite 2 preberite tukaj.

* Sponzorirana, vendar ne plačana vsebina. Vozički so izposojeni za namene recenzije za določeno časovno obdobje. Ta recenzija vsebuje moje osebne (kolikor je mogoče – objektivne) misli skozi izkušnje, pridobljene z omenjenim izdelkom. Zahvaljujem se ekipi Recaro Hrvatska / Slovenija za izposojo, hitre in strokovne odgovore na vsa moja dosedanja vprašanja, za zaupanje in prijazen pogovor od prvega dne!

ORIGINAL ZAPIS RECENZIJE: https://strollerica.com/recenzija-recaro-celona-sadena/

Izdelek je bil dodan v primerjalnik.
    Košarica
    Vaša košarica je praznaVrni se nazaj
    Priporočamo